HTML

Újratervezés

Majdnem huszonhét, egyedülálló nő, politikamentes, szigorúan. (Ja, közben el is múltam huszonhét...)

Friss topikok

  • ST: De jó, hogy 3 évvel a bejegyzés után is olvas valaki. :) Akkor úgy értettem a "keményebb pasit", h... (2012.08.25. 22:29) Férfiblog
  • ST: :D Az Interneten rengeteg hasznos infó van. ;) (2008.10.23. 21:14) Cseng
  • ST: Nos, sajnos igazad van. Jó, hogy nekem nem kell az utcán szaladgáló nőket néznem, mert a szűk farm... (2008.10.22. 22:33)
  • ST: Jaaaj, ha találnék olyan képet, amit megmutathatnék Neked a szájáról... (2008.10.20. 22:42) Szem-szájnak ingere
  • ST: Köszönöm, köszönjük szépen, a hozzászólásodat is! Neked is hasonló jókat kívánok! ST (2008.08.06. 11:30) Megbocsát

Linkblog

Telly

2008.12.20. 21:40 :: ST

Most, hogy van tévém, néha nézem is. Pl. ma este, hogy ne maradjak ki a nagy történésekből (na nem, mintha nem tölteném szívesebben az estét valaki mással...), szóval belenéztem az éneklős versenybe.

Hát, elképesztő a különbség, de fogalmam nincs, miért nem felel meg ennek a szavazatok állása.

(És rájöttem, hogy mi az, ami még nagyon megfog egy férfiban. A szép halánték. Amikor a szemöldök vonalában előreugrik a haj határa és hátrasimul a haj felé. Mmmm... Igen, ilyen volt az exférjemnek, ez volt az egyik olyan dolog, amit imádtam, gyönyörű homloka és halántéka van, F-nek ugyanez a vonal. Hogy ezt én eddig miért nem fedeztem fel...)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr97834209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása